Η ανάπτυξη του Hytale ξεκίνησε το 2015, με τη μεγάλη ανακοίνωση να έρχεται το 2018 και να δημιουργεί τεράστιο ενθουσιασμό στη gaming κοινότητα, καθώς το παιχνίδι υποσχόταν έναν ανοιχτό, παραμετροποιήσιμο κόσμο, mini-games και εργαλεία για δημιουργία περιεχομένου.
Το 2020, η Hypixel εξαγοράστηκε από τη Riot Games, με την υπόσχεση ότι θα λειτουργεί ως ανεξάρτητο στούντιο. Παρά τις προσπάθειες και τις συνεχείς αναβολές (με σημαντικό reboot το 2022 και νέα engine το 2023), το Hytale δεν κατάφερε να φτάσει το επίπεδο ποιότητας και πληρότητας που είχε οραματιστεί η ομάδα ανάπτυξης.
Όπως δήλωσε ο συνιδρυτής της Hypixel, Noxy, καμία από τις εναλλακτικές λύσεις (μείωση του scope, αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα, νέες προσεγγίσεις) δεν θα επέτρεπε στο παιχνίδι να παραμείνει πιστό στο αρχικό του όραμα, και έτσι προτιμήθηκε η οριστική ακύρωση. Η Riot Games θα στηρίξει τους εργαζόμενους της Hypixel με γενναιόδωρα πακέτα αποζημίωσης, ενώ ο γνωστός Hypixel server στο Minecraft θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από το στούντιο.
Η ακύρωση του Hytale αποτελεί σημαντική είδηση για τη βιομηχανία, καθώς το παιχνίδι είχε συγκεντρώσει τεράστιο ενδιαφέρον και προσδοκίες, αλλά τελικά δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις τεχνικές και δημιουργικές προκλήσεις που έθετε το ίδιο του το όραμα.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity